tirsdag 25. januar 2011

ventetid :)


Nå er det ikke mange dagene igjen av Ariels drektighet. Forrige gang fødte hun på dag 60, og jeg forventer nesten at hun gjør det samme denne gangen. Mammaen min synes så synd i den lille tibbejenta mi (som slett ikke er så liten for tia) og når jeg ser hvor tungt hun har det nå så kan jeg ikke annet enn å synes synd på henne jeg også. Hun har tilsammen nå lagt på seg 2.1 kg, det er 200 gr mer enn sist.. og enda har hun 13 dager igjen til terminen. Jeg vurderer å få tatt røntgen av henne for å finne ut hvor mange som ligger dær inne, i så fall blir dette gjort over helga. Ariel sover mye og har god matlyst så hun sparer vel opp energi til den store begivenheten. Jeg gleder meg voldsomt til å få en gjeng småtibber i huset igjen. Nå krysser vi bare fingrene for at det blir en uproblematisk fødsel.

1 kommentar:

  1. Ja, hun er bra stor... blir det 8? Som æ tippet, el. blir det 7, el 6? Spennende, og det er lurt av deg å ta røntgen. Mine 2 tøtter får røntgen 1. og 8. febr. Jeg er litt usikker på Zita, da... men som sagt, røntgen viser hvor mange. Er så bra å vite hvor mange som skal ut. Hopper over ultralyd, og venter og ser an... og så ta røntgen. Lykke til. Det blir superfine valper det her :)

    SvarSlett