torsdag 13. oktober 2011

blogg eller ikke blogg....



HMM jeg har til nå ikke vært noe flink å oppdatere bloggne min, men kansje jeg skal ta meg i nakken å gjøre noe med det.

Nå har jeg nedtelling for fullt!! om bare 5 dager så skal den store hemmeligheten avdukes!! jeg har sommerfugler og maur i magen det er helt sikkert.
Jeg må bare smøre meg med tålmodighet.
Bella er flyttet fra oss, hun har fått seg forvert siden det var mye bråk mellom henne og mamma Ariel. Kansje det er med hunder som med oss mennesker ... nå jentene virkelig blir teenåringer så blir det krangel med mamma!!
Bella har fått det fantastisk bra i sitt nye hjem, hun bor alene sammen med Johan Steinar Bjørnsen som faktisk er min mors søskenbarn.
Johan Steinar har hatt hund i all sin tid.. han og Bella er blitt perlevenner og hun koser seg som enebarn og får masse kjærlighet og kos.


Nå skal jeg finne sengen i en fart.. i morgen er en ny dag og barn og arbeid venter. Nå har jeg bare 3 arbeidsdager igjen på friskhuset før jeg bgynner i min nye jobb. Vemodig men spennende nye utfordringer venter meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar