torsdag 2. juli 2009

I dag våknet vi til solskinn... deilig etter gårdagens regnvær.
Det eneste vi nå savner er litt mer sommerlige tempraturer... dagen skal brukes til husvask og klesvask. I helga skal vi inn på hytta igjen.. det er Laukvikdagene i helga, dette må vi få med oss!
Flere av søskenbarne mine er hjemme på ferie, det er lenge siden jeg har møtt dem så nå gleder jeg meg til familiegjenforening:)
Det er helt utrolig disse valpene hvor de vokser... Baileys har vokst masse på disse ukene og de er alle 3 blitt en flott sammensveiset gjeng. Jeg sitter ennå å venter på at Ariel skal begynne å løpe, men hun lar vente på seg. Nå er påmeldingen til Lofotutstillingen i boks i allefall, jeg gleder meg til å få treffe Hanne, Nemo og Felix. Di skal bo her den helga. Baileys må trene masse på å være tålmodig.. jeg kan nesten ikke hold frem en liten godbit til henne da hopper og spretter hun som en liten sprettball hehe. Det blir spennende med valpeshow det blir en ny erfaring for meg også :)) Jeg skal forsøke å gi Marco IDfor en liten periode.. han er så tynn stakkars, og jeg har hørt att dette kan hjelpe For det. Nei det er vel bare å kaste seg rundt å få gjort noe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar