torsdag 25. juni 2009

hvor blir det av sommeren???

I dag er det torsdag og snart helg igjen, i dag er det gråvær igjen.... hvor blir det av den tropesommeren noen spådde vi ville få hær nord i år???
I dag skal jeg ta med meg hundene til vetrinæren, Ariel og Marco skal få B-vitamin sprøyte.
Di røyter så innmarig begge 2. I går børsta jeg Marco, tror jeg hadde nok pels til en halv genser etterpå... jeg har fått tips om att b-vitsprøyte kan hjelpe til å stoppe dette så det må prøves :)
Vist det ikke begynner å regne tenkte jeg å dra til paradisbukta på kalle for å la hundene kose seg løs.... Lørdag skal vi kjøre inn på hytta til foreldrene mine for en forsinket st hansfeiring, det gleder jeg meg til. Der kan hundene springe løs og kose seg i skauen hele dagen og der er jo deres 3 små venniner åsså. Mamma`n min har 3 dachser en standardachs som lyder navnet Thea, en dvergdachs som heter Frida og så skjønne Emma som er en yndig liten kanindachs. dette er bestevenninene til mine hunder og di leker sååå godt sammen :) jeg må vel starte på dagens gjøremål her, Tomine er ennå ikke avlevert i barnehagen vi sløver litt på morgenkvisten nå i ferien... ha en fin fin dag alle :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar