lørdag 15. august 2009

En sommer er på hell....




Da var vi kommet til midten av august og sommervarmen er borte. Selvfølgelig kan det sikkert komme en og annen varm dag inni mellom, men det vil i så fall være bonus. Vi har hatt en fantastisk sommer her i vakre Lofoten. I år har vi feriert hjemme og avsluttet Tommys ferie med en kort tur til Harstad og Grottebadet. Det skal ikke mye til før ungene er fornøyde en natt på hotell og 4,5 timer i badeland holder i massevis. Når vi kom til harstad var første stopp biltema.. her kjøpte jeg 3 pakker med kompostbinger for å utvide hundegården jeg har satt opp. På plantasjen kostet en pakke 299,- på biltema kostet samme pakke 99,90,-... ergelig att jeg ikke viste det før men men...


Nå er det i allefall nok av tumleplass til hundene. Jeg har overgått meg selv.. Mandag 10 august besteg jeg Kjellbergtinden for første gang, ikke værst til meg og være. jeg liker ikke å gå i fjellet men utsikten var verdt turen. Jeg hadde selvfølgelig med begge hundene og de elsker jo å løpe i terrenget. Vi skal nok opp dit igjen, men nå må i allefall Ariel ta det litt med ro, vi venter på sikre beviser på att det er valper i magen hennes. Tålmodighet er ikke noe jeg har alt for mye av, og dagene snegler seg avgårde. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal tro at det er små nøster der eller ikke, jeg er nok redd for å bli skuffet.Om ett par uker til så vet vi det nok med mere sikkerhet. Mandag skal min kjære mann begynne på jobb igjen og onsdag starter skolen. Jeg må nok bruke noen dager for å få orden på huset igjen etter ferien, til neste år tror jeg nok jeg skal føleg Bentes eksempel studere terminlisten og legge ferien til ett par utstillinger ;))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar