søndag 16. august 2009

Hverdag igjen....


Da var det mandag og med det også hverdag igjen. klokken nermer seg 0730 og jeg sitter her å koser meg med morrakaffen...

Tommy har sin første arbeidsdag etter ferien i dag, så jeg måtte opp kl 0630 for å kjøre han. Tungt å begynne på igjen. Nå skal jeg snart vekke lille Tominemor å få henne i barnehagen. I morgen er det 3 uker siden Ariel og Marco hadde første parringen spenningen er stor i heimen for om det er små tibbenøster i magen hennes.... Hun sover mye, er ennå hoven etter løpetiden og pattene er litt fastere og større. Vi håper inderlig at hun har tatt seg, men vi må vel vente ennå ett par uker før vi kan være helt sikker. Jeg har meldt meg og Marco på agilitykurs det kan bli gøy, han trenger noe å bryne hodet sitt på. Vi skal også på ringtrening i dag 5 september er siste utstilling for i år, den skal være i Ballangen og skal være innendørs, det kan gå alle veier han er sta gogutten min. Han har i allefall roet seg ned etter løpetiden til Ariel og begynner å bli sitt gamle jeg. Nei nå må jeg vel gå ned for å vekke min lille prinsesse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar