onsdag 17. juni 2009

:)


I dag våknet jeg til nydelig solskinn fra skyfri himmel, deilig!! I dag skal jeg kjøre til Leknes å få Ariel og Marco øyenlyst, Marco skal i tillegg ha kneledds test.. blir spennende.

Jeg er åsså spent på om hva vetrinæren mener om gutten min, jeg synes nemlig at han er i tynneste laget.

I morra setter vi snuten mot Bodø og dobbelutstilling der. Jeg krysser fingre og tær og håper dommeren liker gutten min... Skulle så gjærne ha fått CK på han da hadde alle kritteriene vært oppfylt for NMK`s regler om parring.

Jeg har jo planer om å parre godjenta mi og Marco i år. men som sagt Ck må være på plass først.

I kveld blir det bading og shining av han.. jeg skal vente til fredags kvelden med og bade Ariel Pelsen hennes er finest når den er nybada, Derfor venter jeg til kvelden før vi skal i ringen med henne. Baileys skal også være med til Bodø som tilskuer, der skal hun også få møte igjen kullbroren sin Bonzo som bor på tibbehaugen hos Wenche.
Bildet er fra avskjedsmøtet dagen før hun kom hit til oss i Svolvær. Vi går noen spennende dager i møte nå.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar