søndag 21. juni 2009

Flott utstillingshelg i Bodø :)

Da var vi kommet hjem etter en suveren og solfylt helg i bodø. Været satte prikken over I .
Nesen og panna er solbrent, hundene var suverent flinke og mor er så innmarig stolt over både gojenta og gogutten sin.
Jeg hadde på forhånd ikke trodd at Ariel hadde noen sjanser på gode resultater i helga siden hun er så avrøyta.. men der tok jeg sannelig bra feil!!!
dommeren avsluttet krittikken med EXELLENT 1 PLACE AND CK!! tårene ikke bare spratt nei di sprutet... ingen har vel noen sinne vært så lykkelig over et CK... Marco vant juniorklassen både lørdag og i dag med strålende krittikker han også.
Men att Ariel skulle få CK begge dagene hadde jeg som sagt ikke trodd... jeg synes jo selv hun er verdens vakreste jente og har vel fått bekreftelse på att smaken min ikke er så helt bak mål :))))) Nå er neste mål Lofotutstillingen på Leknes 1 og 2 august... resten av sommeren skal vi kose oss...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar