fredag 11. september 2009

Helg igjen...


Jeg er sannelig helt forvirret... det er jo plutselig helg igjen!! Jeg synes nettopp det var mandag og nå er fredagen her igjen!?!!

Høsten er kommet fargene på trærne går fra grønt til rødt og gult.... jeg elsker høsten!

Jeg elsker alle di vakre fargene, mørke kvelder og uværet. Det er vel ikke mye så er så koselig som å sitte inne å høre vinden ule ute. Nå er det bare 2 1/2 uke igjen til valpene skal ut i dagens lys. både ungene og jeg er kjempe spent og vi har full nedtelling. Magen til Ariel bare vokser og vokser.... tro hvor mange som ligger dær inne?? I dag må jeg vaske hus og bake litt. Min nest yngste datter fyller 7 år på søndag og det kan vi ikke la gå ufeiret :)) Go helg alle sammen!!

2 kommentarer:

  1. Grattis med 7 åringen snart! Og hell og LYKKE må følge det nært forestående... Ariel med valper. Hun har forresten også et flott navn jeg liker. God helg med klem!

    SvarSlett