søndag 27. september 2009

Valpenes første døgn.










Nå er det 2 døgn siden Ariel fødte sine flotte småvalper.... deres 2 første døgn her i verden har gått utrolig bra. Små magene er blitt runde og fine og valpene øker i vekt... allerede i går kveld hadde alle passert 200 gram...




2 av valpene har fått navnene sine... jeg har navn klare til alle sammen.. men det var kun disse 2 som liksom var en selvfølge :) Siden søknaden min på kennelnavn ikke er ferdig behandlet så har jeg bare offentlig gjort selve navnet på valpene... den ene er en black/tan gutt han har fått navnet Attractive Jacob Black. Så er det eneste jenta i gutteflokken... hun heter Adoreble Isabella Swan.... hun skal bo hær hos meg, til daglig skal hun kalles Bella :) Jeg føler meg så utrolig priviligert siden alt har gått så lett og greit så langt, det er ingen selvfølge. Ariel er en god mamma og alle valpene spiser og legger på seg.
Den valpen som var minst da han kom til verden har allerede lagt på seg 48 gram han er den som har lagt på seg mest av alle... den som har økt minst i vekt har lagt på seg 26 gram... så alle legger godt på seg og alle er friske og spreke. Man kan rett og slett ikke håpe eller be om mer :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar