mandag 28. september 2009

Som en drøm :))


Etter flere uker med bekymringer må jeg si dette har gått som en drøm.
Mamma Ariel er så flink å ta seg av sine søte små og de legger på seg i rasende fart.
Jeg veier dem kl 20 hver kveld går dagens resultat ble som følger :
* valp 1 som var 185 gr ved fødsel er 265 gr.
* valp 2 som var 211 gr ved fødsel er 270 gr.
* valp 3 som var 194 gr ved fødsel er 248 gr.
* Lille bella var 190 gr ved fødsel hun er nå 260 gr.
*Lille Jacob var 206 gr da han ble født han er blitt 272 gr.
* siste valpen var 195 gr da han så dagens lys er nå blitt 245 gr.
jeg skulle se på den ene valpen i går kveld... da jeg løftet han opp hadde han store melkebarter, så det er ingen tvil om at mamma Ariel har masse og næringsrik melk. Jeg nyter denne tiden jeg har dem på låns før de skal forlate meg og flytte til nye gode hjem... det blir en spennende og koselig tid fremover, jeg er gla jeg skal ha lille Bella selv så det ikke blir helt tomt her om ett par mnd :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar