mandag 14. september 2009

oiiii vekta øker i rasende fart!!!

Da var det mandag igjen, etter full bursdagsfeiring i går har jeg å Ariel vært hos vetrinæren for vår ukentlige tur på vekta... og den går opp gitt... hun hadde lagt på seg 450 g i uken som gikk.
Vist hun legger på seg i samme tempo tør jeg ikke tenke på hvor dette ender.
Jeg slipper i allefall å bekymre meg for at hun ikke spiser.. for nå går maten ned i stor fart og hun drikker godt også. Nå er det bare 2 uker igjen til det braker løs.. og "bestemor" er kjempe spent. Jeg kjenner jeg gruv/gleder meg jeg har ikke vært med på hundefødsler før... selv om jeg har noen 10 talls kattefødsler bak meg. Jeg planlegger å veie henne 2 ganger i uka disse siste 2 ukene... så får vi se hvor vekta stopper tilslutt ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar